close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

5 סוגים שונים של תיקים לנשים

מערכת שורשכד אלול, תשפג10/09/2023

שחקן מרכזי בהופעה האופנתית הוא התיק, הפריט הנאמן שמלווה אותנו לכל מקום ובכל עת...

תגיות:
צילום: freepik
שחקן מרכזי בהופעה האופנתית הוא התיק, הפריט הנאמן שמלווה אותנו לכל מקום ובכל עת.

התיק הוא המחסן הצמוד אלינו ועולם התיקים רוחש דגמים מעוצבים בשלל גדלים וסגנונות וכל שצריך זה רק לבחור
צילום: freepik
את הפריט המועדף או להתאים כל פעם ולכל מאורע, תיק מסוג אחר.

ישנם סוגים רבים של תיקים לנשים כשכל אחד מהם בעל אפיון קצת אחר. לפניכם הכרות עם הדגמים הבולטים ומה כדאי לדעת על כל אחד מהם:

כדרך הגב
תיק גב הוא אחד הסוגים הנפוצים של תיקים במיוחד בקרב תלמידות ותרמילאיות ואצל כל מי שאוהבת לפנות את הידיים ומעדיפה לרכז ולמקד את המשקל באזור הגב.

ישנם דגמים במגוון רחב של גדלים כולל כאלה ייעודיים אולטימטיביים לנשיאת מחשבים ניידים, בעלי ריפוד ברצועות הכתפיים הניתנות גם לכוונון בהתאם לרוחב הכתפיים או מבנה הגוף כמו גם גב אוורירי מפחית הזעה עם רצועות תמיכה במותניים וחלוקה פרקטית לתאים כולל תאים פנימיים וחיצוניים, ממגוון רחב של חומרי גלם בעלי עמידות גבוהה כמו למשל, עור ששומר על מראה אטרקטיבי ובעל תוחלת חיים ארוכה וחוזק כמו גם עמידות בפני רטיבות.

נושאים באלכסון
תיקי אלכסון לנשים אהובים במיוחד וזוכים לפרשנויות עיצוביות רבות. אופן הנשיאה המוצלב על הגוף מפנה את הידיים, יכול לאזן את המשקל ונחשב לשיקי להפליא.

בבחירת הדגם האידיאלי עבורכן כדאי לחשוב על נושא הגודל בהתאם לתכולה המשוערת והאם תרצו קומפקטי ליציאות או בינוני או גדול ליום יום שיכיל את כל מה שתרצו לשאת צמוד אליכן כשישנו גם תיק אלכסון לנשים שיכול להכיל לפ טופ.

בדקו גם אם הרצועה מתכווננת וקחו בחשבון גם את עניין חומר הגלם – בד אוורירי או קנבס או זמש או עור עמיד במיוחד. ישנם שלל צבעים לתיקים מגוונים קלאסיים ועד ססגוניים ונועזים. אפשר לשלב בהרמוניה עם גוון האאוטפיט או להפך, לייצר קונטרסט בין הצבעונית והסטייל של הדגם לפריטי הלבוש.

ללכת יד ביד
תיק יד הם סוג נפוץ נוסף של דגמים שמגיעים בקומבינציות יצירתיות מחומרי גלם משתנים בצורניות משתנה. רבות אוהבות לאחוז בפריט מסוג זה ביד ברצועה מעוצבת כאשר הדגמים השונים מופיעים מחומרי גלם שונים דוגמת עור, דמוי עור, בדים ומגיעים בטווח רחב של גדלים לפי השימוש והנוחות – עיצובים קומפקטיים לצד גרנדיוזיים ומאסיביים יותר כולל תא אחסון מרכזי או תאי אחסון קטנים יותר. אפשר לראות גם עיצובים עם מוטיבים מעניינים כמו אבזמים, פרנזים, קישוטים דקורטיביים, מרקם מחוספס ועוד אפקטים שמוסיפים טוויסט ייחודי לדגם.

ללבוש על המותניים
הפאוץ' חזר ובגדול בקאמבק משגע יותר מתמיד בעיצובים מרגשים ומלהיבים מפאוצ'ים קטנים ועד גדולים, שנכרכים סביב המותניים מעור או דמוי עור, בדי ניילון וקנבס עם רוכסנים ותאים פנימיים וחיצוניים וכמובן רצועה שאפשר לכוונן בהתאמה אישית למותניים. כמו כן, דגמים שנסגרים עם מגנטים ודגמים שמאפשרים לבחור בין אם לכוונן על המותניים או להשתמש בהם בגרסה צידית כל הכתפיים בהתאם להארכת הרצועה והנוחות האישית.

מצד לצד להופעה מצודדת
תיקי צד מככבים בארונות של נשים רבות ובצדק. מגיעים בעיצובים קלאסיים מעור או דמוי עור ובדים שונים, בצבעוניות מגוונת נועזת ומתפרצת מטאלית עם ברק ייחודי או פסטלית רכה וקלאסית עם כיסים פנימיים וחלוקה לתאים. כמו כן, רצועות באורכים משתנים כאלה שגם אפשר לקצר או להאריך לנוחות מקסימלית על הכתף הנבחרת וכן רצועות נשלפות כך שהתיק יכול לתפקד הן כפריט צד והן כפריט לאחיזה ביד.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה